понеділок, 16 листопада 2020 р.

8 клас. Міні проєкт 1. Мій одяг-мій імідж. Технологія добору одягу та взуття і догляду за ними

 Вітаю вас!

      Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з ІІ-го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект «Мій одяг-мій імідж». Завдання з елементами проектування, пов’язані з життєдіяльністю та самообслуговуванням «Мій одяг-мій імідж».

1. Опрацювати матеріал














2. Виконати і оформити міні-проєкт

Послідовність виконання міні-проекту «Мій одяг-мій імідж»

1.Яку роль відіграють аксесуари у шкільному дрес-коді?
2.Як правильно визначити розмір одягу та взуття?
3.Чому потрібно дотримуватися інструкцій виробника по догляду за одягом та взуттям?
4.Як правильно вибрати взуття?
5.Чому потрібно дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог під час примірювання одягу та взуття?
6.Замалюй ескіз шкільного дрес-коду, який на твою думку був би найдоцільніший у школі.


Оформіть міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання.  Питання переписувати треба, і після кожного питання одразу давати відповідь.

Зразок оформлення проєкту

ДАТА
Домашня робота

«Мій одяг-мій імідж»

1.питання
1.відповідь

2.питання
2.відповідь

3.питання
3.відповідь

4.питання
4.відповідь

5.питання
5.відповідь