Вітаю вас!
Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з ІІ-го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект «Мій одяг-мій імідж». Завдання з елементами проектування, пов’язані з життєдіяльністю та самообслуговуванням «Мій одяг-мій імідж».
1. Опрацювати матеріал
Послідовність виконання міні-проекту «Мій одяг-мій імідж»
1.Яку роль відіграють аксесуари у шкільному дрес-коді?
2.Як правильно визначити розмір одягу та взуття?
3.Чому потрібно дотримуватися інструкцій виробника по догляду за одягом та взуттям?
4.Як правильно вибрати взуття?
5.Чому потрібно дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог під час примірювання одягу та взуття?
6.Замалюй ескіз шкільного дрес-коду, який на твою думку був би найдоцільніший у школі.
Оформіть міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання. Питання переписувати треба, і після кожного питання одразу давати відповідь.
Зразок оформлення проєкту:
ДАТА
Домашня робота
«Мій одяг-мій імідж»
1.питання
1.відповідь
2.питання
2.відповідь
3.питання
3.відповідь
4.питання
4.відповідь
5.питання
5.відповідь