Вітаю вас, семикласники!
Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з ІІ-го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект «Я-споживач». Завдання з елементами проектування, пов’язані з життєдіяльністю та самообслуговуванням. Ознайомся з параграфами підручника та виконай завдання.
Послідовність виконання
міні-проекту «Я-споживач»
1. Обери будь яку упаковку, що є вдома (вона має бути пустою). Розглянь
етикетку та упаковку продовольчих або промислових товарів. Визнач, яку
інформацію можна з них отримати. (назва товару, зазначена на етикетці, виробник
товару, його адреса, складники товару, термін придатності, інформація про
догляд за товаром). Етикетку вклади у зошит.
2. Чи містить етикетка, крім цифр і
слів, інші зображення, знаки? Що вони означають?
3. Придумай та намалюй власну етикетку до обраного товару.
Виконайте
міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання.
Питання
переписувати треба, і після кожного питання одразу давай відповідь.
Зразок:
ДАТА
«Я-споживач»
1.питання
1.відповідь
2.питання
2.відповідь
3.питання
3.відповідь
Весь теоретичний матеріал взятий з підручника Трудове навчання для дівчат (Ходзицька) 5 клас 2013 р.